Travel Shops Blog

Wypoczynek na Krecie

Dodano: 2016-04-19 - Autor: Monika - Kategoria: Wypoczywamy

Kreta to największa grecka wyspa, która obfituje w liczne atrakcje dla turystów. Górzyste krajobrazy, piękne plaży i dogodny klimat śródziemnomorski sprawiają że Kreta na wakacje to od lat jeden z najpopularniejszych kierunków. Znajdą tu coś dla siebie zarówno miłośnicy aktywnego wypoczynku, wielbiciele historii oraz spragnieni relaksu plażowicze.

Tydzień na Maderze

Dodano: 2016-04-18 - Autor: Grzegorz Tkaczyk - Kategoria: Relacje klientów

Spędziłem tydzień wakacji na Maderze. Była to wycieczka objazdowa połączona z wypoczynkiem na morzem. Bardzo fajna opcja bo można sporo zobaczyć, nie jest nudno, ale nie jest też zbyt męcząco. Sama wyspa piękna. Widoki zapierające dech w piersiach.

Wenezuela wycieczka objazdowa

Dodano: 2016-04-13 - Autor: Arek - Kategoria: Proponujemy

Wenezuela to przepiękny kraj w Ameryce Południowej. Ma on do zaoferowania nie tylko wspaniałe plaże i dobre hotele, ale również wiele atrakcji, dlatego zyskuje z roku na rok coraz większą popularność wśród turystów. Wycieczka do Wenezueli to przede wszystkim wspaniała egotyczna przyroda. Dziewicze krajobrazy zachwycają i przenoszą w magiczny nieodkryty świat.

Zachwycajęce Maroko

Dodano: 2016-04-12 - Autor: Weronika Kłys - Kategoria: Relacje klientów

Maroko zachwyciło mnie kompletnie. Kultura, krajobrazy, kuchnia… Byłam na wycieczce objazdowej ze znajomymi i to był świetny pomysł. Dzięki temu zamiast nudzić się w hotelu mogliśmy poznać ten niezwykły kraj.

Fuerteventura z rodziną

Dodano: 2016-04-10 - Autor: Jerzy Grala - Kategoria: Relacje klientów

Byłem z rodziną na Wyspach Kanaryjskich a dokładniej na Fuerteventurze. Byliśmy w hotelu niedaleko miejscowości Costa Calma. Ogólnie hotel całkiem niezły, duży, ustronny. Nie jest może najnowsze ale za to pięknie położony, przy samej plaży.

Bułgaria

Dodano: 2016-04-08 - Autor: Kuba Jarecki - Kategoria: Relacje klientów

Ostatnie wakacje spędziliśmy w Bułgarii w Złotych Piaskach. Zależało nam na czymś tanim dlatego zdecydowaliśmy się taką ofertę w biurze podróży. Hotel wprawdzie nie powalał ale za tą cenę nie można narzekać.

Moje najlepsze wakacje w Tajlandii

Dodano: 2016-04-07 - Autor: Kasia Świątczak - Kategoria: Relacje klientów

Byliśmy 2 tygodnie w boskiej Tajlandii i mogę szczerze powiedzieć, że to były moje najlepsze wakacje! Na początek Bangkok. Miasto, które wciąga totalnie. Ogromna metropolia pełna nowoczesnych wieżowców i starych świątyń. Tłumy ludzi i pełno kontrastów.

Zjednoczone Emiraty Arabskie

Dodano: 2016-04-05 - Autor: Małgosia - Kategoria: Podróżujemy

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu był to kraj, który nie wyróżniał się niczym na tle innych państw tego regionu. Dziś jednak rozmach Emiratów Arabskich zachwyca każdego. Piaski pustyni ustąpiły nowoczesnej architekturze i morzu zieleni. Zadziwia i szokuje bogactwo i przepych. Piękne bulwary pełne zieleni, siatka dróg i niekończące się luksusowe centra handlowe położone nad błękitnym morzem nie są już jedynie futurystyczną wizją. To właśnie esencja tego niesamowitego kraju.

Nurkowanie w Egipcie

Dodano: 2016-04-04 - Autor: Agnieszka Łąckiewicz - Kategoria: Relacje klientów

Kolejny już raz wybraliśmy się na wakacje do Egiptu. A to dlatego, że uwielbiamy nurkować. Tamtejsze rafy są jednymi z najpiękniejszych, a do tego wyjazd można znaleźć w bardzo przystępnej cenie. Oczywiście nie zawiedliśmy się.

Spontaniczny wyjazd na Cypr

Dodano: 2016-03-31 - Autor: Anna Pietraszek - Kategoria: Relacje klientów

Nie mieliśmy konkretnych planów na wakacje, po prostu zdaliśmy się na los i czekaliśmy na jakąś fajną ofertę last minute. Oboje z mężem mamy taką pracę że nie musimy wcześniej planować urlopu, więc nic nas z terminem nie ograniczało.